2013. június 13.

Második díjam


Mérhetetlenül boldog vagyok, mert megkaptam a második díjamat, amiért hálás köszönet Dorka-nak és Dorinda-nak.





Szabályok/Válaszok:

  1. Tedd ki a képet az oldaladra,
  2. Írj 11 dolgot magadról:
  • Imádom a családomat,
  • Imádom a barátaimat,
  • Imádom a kutyáimat,
  • Szeretek olvasni,
  • Szeretek főzni, sütni,
  • Nagy Bamon rajongó vagyok, (de Klaroline-t is nagyon szeretem)
  • Kedvenc számom Leona Lewistől a Bleeding Love,
  • Sorozatfüggő vagyok,
  • Kedvenc színem a vörös,
  • Kedvenc sorozatom a One Tree Hill,
  • Utálom a csöndet, ezért vagy zenéz hallgatok, vagy a tv megy a háttérben.

      3.  11 kérdés megválaszolása:

 Dorka:
  • Példakép? Nincs
  • Miért ő? Mivel nincs, ezért erre nem tudok válaszolni, 
  • Kedvenc fagyi íz? Csoki, 
  • Leghülyébb tulajdonság: 
  • Zöldség, amit utálsz? Zeller, fehérrépa,
  • Kedvenc énekes? Most Leona Lewis, de szeretem Celine Diont, Whitney Houstont, Adelet, Demi Lovatot, Kelly Clarksont, Madonna, és újabban Katerina Graham, 
  • Kedvenc film? Amit bármikor megnézek, amit soha nem unok meg az a Harry Potter,
  • Kedvenc könyv: Nora Roberts/J.D. Robbs összes könyve és természetesen Harry Potter, de ezeken kivül még rengeteg van,            
  • Hány blogod van? jelenleg egy, de talán több is lesz,
  • Miért kezdtél el blogolni? Szeretek írni, és szeretném másokkal is megosztani a történeteimet, erre pedig a blog tűnt legjobb megoldásnak,
  • Göndör vagy egyenes haj? Egyenes. 
Dorinda:
  • Mi a kedvenc könyved? Sok van, de legjobban Nora Roberts könyveit szeretem,
  • Példakép? És miért? Nincs,
  • Hány blogod van? Még csak egy, de ki tudja, talán több is lesz,
  • Miért kezdtél el írni? Szeretek írni, fantáziálni, leírni azt amit elképzeltem, akár fiction, akár saját történet, és ezt szeretném másokkal is megosztani,
  • Kedvenc állat? Kutya,
  • Kedvenc étel: az olasz ételek, rakott ételek, nem tudok köztük választani, mert az összeset szeretem. Imádom ezeket az ételeket. Ezek a kedvenceim. 
  • Kedvenc énekes? ha pasira gondolsz, akkor jelenleg nincs, női előadó, most, Leona Lewis, de szeretem még Adelet, Demi Lovatot, Kelly Clarksont, CEline Dione, Whitney Houston, Madonna, Katerina Graham sok van. 
  • Ha van ihletforrásod, mi az? általában nincs, de mostanában, akkor indul be a fantáziám, megy az írás, ha Leona Lewist hallgatom, és tőle is főleg a Bleeding Love,
  • Hova szeretnél elutazni: Kína, Japán, India,
  • Ki a helyesebb a Supernaturalban? Dean vagy Sam? Dean,
  • Supernatural vagy Vámpírnaplók? Most, jelenleg a Supernatural... ha nézni kell, de ha írni, akkor a Vámpyrnaplók.

4. 11 kérdés tőlem:
  • Kedvenc írod? (Nem blogos)
  • Kedvenc könyved?
  • Kedvenc zenéd?
  • Mióta foglalkozol írással?
  • Sportolsz? Ha igen, mit?
  • Hobbi szinten írsz, vagy komolyabban szeretnél vele foglalkozni?
  • Három dolog amit utálsz magadban? 
  • Mi a célod?
  • Ideálod?
  • Kedvenc időtöltés?
  • Álmaid városa?
5. Akiknek küldöm: 

Ami a történetemet illet, sajnos rossz hírem van. A laptopomon, amin a történeteimet írom, elromlott, ezért az írás elveszett, így kénytelen vagyok újra írni, mert amilyen hülye vagyok, elfelejtettem elmenteni a dokumentumot egy pendrive-ra. Nem ez az első alkalom, de sajnos sosem tanulok a hibáimból. Nem tudom mikor várható a következő fejezet, de igyekszem minél gyorsabban, újra megírni a részt. Remélhetőleg néhány napon belül feltudom tenni a részt, addig is egy kis türelmet kérnék tőletek.

Köszönöm.

Kellemes délutánt mindenkinek. :D

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! :)

    puszi, Cami
    http://onedirectionhope.blogspot.hu/

    VálaszTörlés